Sonntag, 4. März 2012

Notizzettelbox / Box for note sheets

Hallo ihr Lieben,
ich liebe diese Notizzettelboxen als Geschenk. Es macht Spaß, sie zu basteln,
sie sind nützlich und dekorativ. :-)
Ich habe bisher immer eine Anleitung in cm benutzt und mit
meinem Papertrimmer gefalzt, aber dabei wurde mir manchmal das Paper
durchgeschnitten. Da ich aber das Martha
Stewart Board in Inch habe, habe ich mich bei der letzten Box mal hingesetzt
und mir alles in schöne Inchmaße umgerechnet.
Demnächst werde ich die Anleitung posten.

Hi dear friends,
I just love these boxes for notesheets as give aways. They are fun to make, 
are useful and decorative. :-)
Until now I used instructions in cm and scored with my papertrimmer. But
the scoringblade sometimes cut the lines all the way through. Since I have the
Martha Stewart Board in Inch I sat down and changed all the measurements
in Inch. Soon I will post the instructions.

Fürs Erste kommt hier die Box, welche Bestandteil meines Valentinssets war.
For now here is the box which is part of the Valentins Set.





Ich möchte an den folgenden Challenges teilnehmen:
Creative Inspirations #152: Anything goes

Kommentare:

Pat hat gesagt…

Oh Kathi...what a fabulous post-it note holder! Thanks for the info on how to make it! Am adding it to my list of things to try!! And such pretty papers and coloring. Thanks so much for joining us for this fortnight's challenge at 7 Kids! Hugs. Pat Frank

Marlena Peduzzi hat gesagt…

What a beautiful box! I love the red and white! Thanks so much for joining us at 7 Kids College Fund!