Freitag, 13. Januar 2012

WMSC79

Hallo ihr Lieben,
ich hoffe, ihr seid gut ins neue Jahr gestartet. :-)
Vorhin fiel mir ein, dass meine Tante am Montag Geburtstag hat,
deshalb musste in Windeseile eine Karte und eine süße
Kleinigkeit her, damit die Post noch rechtzeitig verschickt werden
konnte.
Für Karte und Box hab ich 25min gebraucht, mehr Zeit hatte ich auch nicht...
Benutzt habe ich den Sketch der 79. Waltzingmousestamps Challenge,
die Farben der E.A.D. DesignsChallenge vom Januar und das
Set "Eat Cake" von WMS.

Hi dear friends,
I hope everybody had a good start in this new year. :-)
An hour ago, it came to my mind that my aunt has her birthday on monday.
So I made a quick card and wraped some yummies, really fast,
to take it to the post office in time.
I made the card and box in 25min and didn't have more time anyway.
I used the Sketch off the 79th Waltzingmouse challenge,
the colors off the January E.A.D. Designs challenge and the
stamp set "Eat Cake" from WMS.



Kommentare:

Emily hat gesagt…

So Pretty, Thanks for linking up with us.

Deborah Frings hat gesagt…

This is really pretty - I do like the scalloped border.

Lenet hat gesagt…

What a beautiful delicate card! Love the soft colors with the white.
Thanks for joining us at WMSC

~amy~ hat gesagt…

such fabulous cards...thanks for joining us at EAD Designs!