Mittwoch, 7. Dezember 2011

Ein WMS Aufhänger / A WMS Ornament

Hallo ihr Lieben,
dieses Ornament war im Nikolaus-"Türchen" des Adventscalenders.
Ich kombiniere die Stempel von Waltzingmousestamps mit niedlichen Motiven.
Zusammen mit Stempeln aus dem Vintage Ornaments Set habe ich zwei
meiner Mini-Tildas verarbeitet. Die WMS Motive sind mit Silber und
Silberschimmer embossed. Ich habe es schlicht gehalten, da die Empfängerin
ihr Weihnachtsdeko dieses Jahr in Weiß gehalten hat.

Hi dear friends,
this tag / ornament was in one of the advent calendar boxes.
I love to combine the Waltzingmousestamps sets with cute images.
I used two of my mini Tildas and stamps of the WMS Vintage Ornaments.
The images are embossed with silver shimmering and silver embossing powder.
I kept it simple since the recipients Christmas decoration is mostly White this year.







Ich möchte an folgenden Challenges teilnehmen.
I want to attend the following challenges:
Waltzingmousestamps christmas tag challenge


Kommentare:

Tosha Leyendekker hat gesagt…

Absolutely precious!! Love your little magnolia image sitting in the ornament!! Darling!

anya hat gesagt…

So pretty! The pastel colors are very elegant - I love how you decorated the box with the starburst image! Very cute!