Freitag, 21. Oktober 2011

Eine Geschenk oder zwei / One gift or two? ;-)

Hallo ihr Lieben,
diese Karte habe ich zu einem Geburtstag verschickt.
Ich finde es schön, wenn ein Geburtstagskind auch zu dieser Jahreszeit eine
blumige Karte bekommt und nicht ein Winterkind nur Schneekarten oder ein Herbst-
kind welche mit bunten Herbstblättern. Wenn jemand versteht was ich meine?

Hi dear friends,
I sent this card for a birthday. I like to give a flowery card to any time of the year,
and not to send a winter birthdaycard in winter or a fall birthdaycard with lots of
colored leaves on it, of somebody knows what I mean?
Ich möchte an den folgenden Challenges teilnehmen:
I want to attend the following challenges:
Stamp with fun #133: Geschenk / gift
The Ribbon real #13: Pretty Pastel Florals

Kommentare:

Pauline hat gesagt…

This is lovely, such a sweet image beautifully coloured, you have captured the challenge colours perfectly. Thanks for joining us at The Ribbon Reel this week.

purple_pea_fran hat gesagt…

So pretty, Kathi! Love the colours :)
Thanks for joining us at The Ribbon Reel .

Keilly hat gesagt…

Beautiful card, I love the image used and beautiful colouring. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this fortnight.

cbuswell hat gesagt…

Very pretty card! Thanks for joining us at The Ribbon Reel : )

Maalai hat gesagt…

Hi all World historical events,Android apps tamil news,World news on android Breaking news for iphone