Samstag, 30. April 2011

Penny Black Frühlingsgruß / Penny Black Spring Greeting

Hallo ihr Lieben,
Danke für die vielen lieben Kommentare zu meinen letzten Werken. :-)

Für den Kartentausch bei den Stempelhühnern mit dem Thema "Penny Black",
habe ich dieses Kärtchen gebastelt.
Das Motiv heißt "Lovin' Flowers" und ist schon älter. Ich finde es total knuffig.
Weil es dem Geschmack der Empfängerin entspricht, habe ich Vintage Papiere benutzt,
auf Countryside Papier gestempelt und mit meinen Aquarell-stiften coloriert.

Hi dear friends,
Thank you soooooo very much for all the nice comments to my latest creations. :-)

For a "Penny Black" card trade at the Stempelhühner I made this card.
The motiv is an older one called "Lovin' Flowers". I think it's really cute.
Because it fits the taste of the receiver I used Vintage papers, stamped
on Countryside Paper and colored with my water color pencils.

Die Karte passt zu folgenden Challenges:
The card fits the following challenges:
Paper take weekly # 55: Sketch


Kommentare:

Angie hat gesagt…

Great card love the image and the colours . Thanks for joining our sketch at papertake weekly
Angie x

debby4000 hat gesagt…

Love your adorable card.
luv
Debby

Nicolchen hat gesagt…

Hallöle Kathi

WOW...das Kärtchen ist absolut bezaubernd...so richtig frühlingsfrisch :0)))

Ich wünsche Dir einen schönen 1. Mai ;0)

Liebe Grüße
Nicole

{Lynn - that's me!} hat gesagt…

What an adorable image and places on such great papers. Well done!

Mona L. Pendleton hat gesagt…

So cute Kathi! Great job coloring that darling image!