Montag, 26. Oktober 2009

Happy Halloween

Ich habe mir vorgenommen, dass ich alle meine Halloween-Stempel bis zum 31.10. benutzt habe, denn sonst heißt es ja wieder ein ganzes Jahr warten. Mal sehen, ob ich das noch schaffe. Auf jeden Fall arbeite ich daran ;-). Diese Karte ist gestern entstanden. Allerdings sollte erst ein ganz anderes Motiv darauf, welches ich schon coloriert hier liegen hatte. Das Motiv passte dann aber überhaupt nicht mehr zur Karte. Also hab ich gestern Abend diesen Vampir coloriert, welcher nun super auf die Karte passt, wie ich finde. Für das andere Motiv muss ich dann eben eine neue Karte basteln. :-)
Bei dieser Karte habe ich alle Ecken aufgeraut und mit Liquid Chalk Walnuss gewischt. Den Vampir hab ich von hinten geprägt und mit 3D-Kleber aufgeklebt. Der Kragen ist ein wenig aufgestellt. Leider habe ich keinen kleinen Spinnenstanzer, aber die Plastikspinne tut es auch. Die Fledermaus hat weiße Augen bekommen und ein wenig Glitzer. Sie ist auch geprägt und wie der Vampir aufgeklebt.
Ich habe den Sketch von A spoon full of sugar benutzt und die Karte auch für die Challenge von Everybody Art Challenges gemacht. Sie passt auch zum Challenge bei Stamp Something und
stampin for the weekend und der Creative Inspirations Challenge . Leider hab ich den Termin für Stamp with Fun verpasst.

I want to use all my Halloween-stamps before the big day. Otherwise I need to wait again one year. Don´t know if  I can manage to do so, but I am working on it, as you can see. :-)
I made this card yesterday. Normally it was supposed to be with another image, but the image didn´t fit at all anymore. This is why I colored this vampire yesterday evening. I think he fits perfectly now. I only need to make a new card for the other image. ;-)
For this card I distressed all the edges and whiped it with liquid chalks chestnut. I embossed the vampire and glued it down with a 3D-glue. The collar is standing out a little. The bat got white eyes and a little glitter, was also embossed and glued down like the vampire. Unfortunately I don´t have a little spider punch, but this plastic one does it well.
I used the sketch from the A spoon full of sugar Challenge blog and also made the card for the challenge at the Everybody Art Challenge blog. She also fits the challenge at stamp something, stampin for the weekend and the Creative Inspirations Challenge . Unfortunaltey I missed the Stamp with Fun challenge.
Stempel: hÄnglar & stÄnglar, Inkadinkado, Bettys-Creations
Stempelkissen: Versafine, liquid Chalk
Coloration: Polychromos
Papier: Basic Grey Marrakesh, Color Core Cardstock
Verzierungen: Sakura Glitzerstift, Cuttelbug Stanzschablone, Uniball Signo Stift weiß, Plastikspinne
stamps: hÄnlgar & stÄnglar, Inkadinkado, Betty-Creations
ink: Versafine, liquid chalk
coloration: Polychromos
paper: Basic Grey Marrakesh, Color Core Cardstock
embellishments: Sakura Glitter-pen, Cuttlebug die, Uniball Signo pen white, plastic-spider

Kommentare:

Penni hat gesagt…

Great card Kathi - I love ths image and all the attention to detail too.

Thanks for joining us at SFTW this week. Good Luck!

Hugs
Penni
X

Daniela1975 hat gesagt…

Huhu Kathi,

na die finde ich aber sehr gelungen !!! Mir gefällt sie sehr gut *Daumenhoch*

LG.-Danie

Tracy hat gesagt…

Excellent card, I love it.
Thanks for joining SFTW, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Shelly hat gesagt…

I just love your cute Halloween card! Great stamps and fab layout! Thanks for joining us at Stamp Something!
Shelly :)

Nancy hat gesagt…

This Halloween card is stunning, Kathi:O) Love the image, the spiders and web is a brilliant touch, the bat is cute. Love the fab DP.
Thank you for joining us at Stampin' for the Weekend, good luck!
Nancy;O)

Vanja hat gesagt…

Stunning card! fabulous layout, I love all the details. Great image.
Thank you for joining us at SFTW and good luck! :)
Vanja

Di hat gesagt…

Fabulous just love it !!
Thanks for joining the Stamping for the weekend challenge.

Di xxxx